Klachten en suggesties

Heb je een opmerking, suggestie of klacht? Laat het ons weten.

Suggestie

Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze zorg en service. Onze medewerkers proberen je zo goed mogelijk te helpen, maar er is altijd ruimte voor verbetering. Heb je een tip of suggestie? Laat het ons weten.

Suggesties en opmerkingen doorgeven Suggesties en opmerkingen doorgeven

 

Klacht over de GGD?

Heb je een vervelende ervaring met een medewerker of ben je ontevreden? Praat er dan over met de medewerker(s) waarmee je contact hebt (gehad). Dat kan in een telefonisch of persoonlijk gesprek met de betrokken medewerker. Onze medewerker kan dan uitleg geven. Komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact met ons op. Dit kan via telefoonnummer 088 22 99 444 of door het klachtenformulier in te vullen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact op om samen te zoeken naar een oplossing.

Naar het klachtenformulier Naar het klachtenformulier

 

Klachtenfunctionaris

Als een gesprek met de direct betrokken medewerker(s) niet tot een oplossing leidt of als je liever niet in gesprek gaat met de betrokken persoon of leidinggevende, dan kun je bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris terecht. Deze zal proberen je klacht via bemiddeling op te lossen. Lukt dit niet? Dan kan de klachtenfunctionaris je wijzen op andere mogelijkheden om de klacht kenbaar te maken.

Daarnaast is het een mogelijkheid om een brief te sturen. Omschrijf hierin de klacht en wie er bij betrokken waren.

Contactgegevens Contactgegevens

 

Meer informatie over de klachtenprocedure kunt u vinden in de klachtenregeling van de Veiligheidsregio Fryslân.

Klachtenregeling Veiligheidsregio Fryslân Klachtenregeling Veiligheidsregio Fryslân

 

Geschillencommissie

Wanneer je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht of als je geen bemiddeling wenst, dan kun je je klacht voorleggen bij de externe Geschillencommissie Publieke Gezondheid. Het is een onafhankelijke en onpartijdige commissie. De klachtenfunctionaris kan je hierbij helpen. Meer informatie kun je vinden via de website van de geschillencommissie.

Op deze website gebruiken we cookies