Ga naar de inhoud

Superzender

Hoe word je als consument beïnvloed door communicatie bij de keuze van voedsel
Terug naar het overzicht

 

Ken je de 'nudge' al? Een nudge is een manier om met positieve gedragsverandering op onbewust niveau een keuze te beïnvloeden. Kortom, een duwtje de goede kant op geven. Dat is interessant, want op welke manier worden wij als consument eigenlijk beïnvloed? En hoe kan je dat gebruiken om zelf een ander te beïnvloeden? Op de WUR wordt daar onderzoek naar gedaan en dat gaan de leerlingen met Superzender ook doen. Een heel leuk onderwerp om kritisch te leren denken! Superzender is geschikt voor hoogbegaafden van groep 3 tot en met 8 in de plusklas.

Lesmateriaal: Superzender aanvragen?

 

 

Je kunt het pakket gratis downloaden

Vragen of advies nodig?

Wil je meer weten over het lenen van materialen, wil je advies of heb je andere vragen rondom lespakketten? Neem contact met Joke Drijver, adviseur lesmaterialen voor scholen en kinderopvang.

maandag t/m woensdag